Opinia użytkownika: Krzysztof_1356
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W badanym sklepie robię zakupy bardzo rzadko. Powodami moich sporadycznych zakupów w/w sklepie są przede wszystkim za wysokie ceny wielu produktów oraz dosyć niska jakość obsługi. Wczorajszą wizytę oceniam na portalu ze względu na bardzo profesjonalne zachowanie pracownicy z sali sprzedaży. Jeden z wybranych przeze mnie produktów- kalendarz/ notes na 2015 rok- nie miał naklejonego kodu kreskowego, co wiąże się z pewnymi problemami z płatnością przy kasie. Nauczony wcześniejszymi doświadczeniami poprosiłem pracownicę na sali sprzedaży o pomoc. Kobieta, którą poprosiłem o rozwiązanie problemu wykazała daleko idące zaangażowanie. Udała się ze mną do regału, gdzie eksponowane były kalendarze, następnie sprawdziła w komputerze w biurze cenę towaru, a na końcu dała mi do ręki kartkę z nazwą, ceną i kodem produktu, co znacząco ułatwiło sprawę płatności za kalendarz przy kasie.Dalsze zakupy powyższym sklepie przebiegły bez zakłóceń, obsługa przy kasie przebiegła sprawnie.Organizacja sprzedaży- ułożenie towarów na półkach i regałach, oznaczenia towarów i ich cen- w mojej ocenie są zgodne z przyjętymi standardami dla tego rodzaju sklepów.