Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Jako że spotkało mnie coś wyjątkowego, w sensie pozytywnym, dotyczącego obsługi w banku, zdecydowałem się opublikować swoją opinię. Odbyłem wizytę w banku PKO BP w Lublinie na Zana 32a. Wizyta dotyczyła zdobycia informacji na temat konta (założenie, prowadzenie, opłaty, zlecenia stałe i ubezpieczenie). Już w kolejce dowiedziałem się o zaletach jednej z obsługującej klientów indywidualnych pracownicy. Ponoć ma najwięcej wiernych klientów. Obsługiwała mnie młoda kobieta średniego wzrostu, upięte blond włosy z charakterystycznym lekko odstającym jednym uchem. Na początku wstała jak podchodziłem do jej stanowiska, serdecznie przywitała, przedstawiła się i bardzo uprzejmie spytała w czym może mi pomóc. Rozmowa toczyła się wg najwyższych standardów dodając do tego najszlachetniejszy czynnik ludzki z jej strony. Babka jest tak miła i urocza w przekazywaniu informacji klientowi, że ma się ochotę jej bezgranicznie zaufać. Biorąc moją dotychczasową chłodną kalkulację oraz rezerwę w sprawach finansowych i doświadczenia w kontaktach zawodowych i prywatnych z bankami byłem na prawdę bardzo miło zaskoczony. Wiedza, inteligencja, poziom empatii, kompetencje i czas obsługi najwyższej klasy. Tacy ludzie jak ona powinni szkolić i być jak najwyżej w hierarchii kadrowej. Wszyscy by z tego skorzystali, zarówno klienci, jak i pracownicy. Dodam, że oddział jest czysty, dobrze umiejscowiony i zadbany. Nie ma się do czego przyczepić.