Opinia użytkownika: Krzysztof_12
Dotycząca firmy: HTC - Holiday Travel Center
Treść opinii: Do tej pory nieźle oceniałem pracę konsultantów htc, ale po dzisiejszej przygodzie z bezczelnym wręcz pracownikiem chyba czas zmienić zdanie! A zaczęło się 4 sierpnia, kiedy to przyszła przesyłka z nowym smartfonem. Tego samego dnia popsuło się gniazdko od ładowarki, więc od razu to zgłosiłem na infolinii. Mówiono mi, że za ok. 6 tygodni przyślą mi nową. I guzik prawda. Tydzień temu zadzwoniłem i poprosiłem o interwencję. Podziałało, bo dziś przyszła nowa część, ale jak się okazało w białym, a nie czarnym kolorze. Więc zadzwoniłem na infolinię i zapytałem jak mogę oddać tę i poprosić o inną. Konsultant połączył się z kierownikiem, po czym wrócił do mnie i poinformował, że nie ma innych i mam używać tej. Powiedziałem, że kupiłem telefon z czarną i taką chcę, rozpoczęła się polemika, po czym bezczelny wręcz konsultant Irek przekazał mi , że czarna będzie w przyszłym roku, nie wiadomo kiedy dokładnie. POwiedziałem, że o jakim terminie mowa, bo rok jest długi, a on krzyknął do słuchawki, że nie chce mu się już ze mną gadać. Rozłączyłem się więc i skrytykowałem w ankiecie, bo tak zachowywać się nie wypada!