Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Przyjechałam na dworzec, by zapytać o ofertę biletów miesięcznych Szybkiej Kolei Miejskiej. Nigdy z nich nie korzystałam, więc chciałam dowiedzieć się jak najwięcej szczegółów. Dworzec wygląda źle, jest obdrapany i wymaga remontu. Tego dnia akurat mocno padało i przed głównym wejściem utworzyło się jezioro, które uniemożliwiało wejście suchą stopą. Na szczęście znalazły się też tylne drzwi. Było czynne jedno okienko, przez które panią było słychać słabo. Zapytałam o warunki zakupu miesięcznego biletu studenckiego na konkretnej trasie (koszt zależy od ilości w kilometrach). Pani wyjęła jakąś kartkę, na której sprawdziła odległość i wartość procentową zniżkowego biletu i mi ją podała. Doradziła też, że za tę samą kwotę mogę wydłużyć bilet o dwie stacje, bo mieszczą się w limicie odległości. Bardzo mnie to ucieszyło. Zapytałam, czy do biletu jest konieczne zdjęcie, ale nie było. Chciałam od razu zakupić bilet na wrzesień, ale tu kasjerka zaznaczyła, że możliwe jest to najwcześniej 7 dni przed rozpoczęciem ważności biletu. Zapytałam też o możliwość zakupu biletu łączonego SKM plus komunikacja miejska, ale tutaj odesłano mnie już do punktów sprzedaży biletów miesięcznych na komunikację miejską. Ogólnie jestem zadowolona z obsługi, bo pani w bardzo konkretny i sympatyczny sposób wytłumaczyła mi wszystko jako kompletnemu laikowi i nie straciła nerwów, choć za mną stał denerwujący się klient chcący natychmiast kupić bilet, o czym nie omieszkał co chwilę głośno wspominać.