Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Mieszkam w lokalizacji, gdzie nie ma stałego połączenia z internetem. Połączenie z siecią jest dla mnie bardzo ważne. Ze względu na zawodność innych sieci postanowiłem wypróbować sieć T-mobile, ponieważ oferowała dość korzystne warunki na transfer w ofercie na kartę w porównaniu z konkurencją. Na początku internet pracował dobrze- wysokie prędkości dochodzące do 2-4 Mbps. Jednak w dłuższej perspektywie czasu okazało się, że sygnał jest mało stabilny a czasem "wygasa" do zera. Zadzwoniłem więc na BOK by zapytać czy nie ma błędu po mojej stronie. Niestety konsultant słało znał się na specyfice pracy sieci i udzielał zdawkowych informacji typy: "Niestabilność sygnału internetu mobilnego to rzecz standardowa, nie ma na to gwarancji". Sprawdziłem warunki techniczne mojego sprzętu i poprosiłem o pomoc znajomego informatyka. Stwierdziliśmy, że u mnie wszystko działa należycie. W oparciu o mój przykład mogę powiedzieć,że oferta internetu bezprzewodowego jest dobra w T-mobile, lecz nie ma gwarancji na płynne działanie-duże skoki prędkości przy dobrym zasięgu.