Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: Vico
Treść opinii: Sklep Vico to niemalże jedyny sklep komputerowy, z którego usług korzystam prawie od początku mojej przygody ze sprzętem komputerowym tzn. od 2003 roku. Tu kupiłem swój pierwszy komputer. Sklep oferuje najbardziej poszukiwane rozwiązania sprzętowe. Wybór jest średni, mógłby być większy. Obsługa zazwyczaj jest pomocna, ale nie zawsze wykazuje prawdziwe zaangażowanie. Jest to uzależnione indywidualnie od poszczególnych pracowników. Czasem mam wrażenie zbyt zdawkowych informacji na temat danego sprzętu. Widać, że pracownicy nie zawsze są w stanie wytłumaczyć należycie zastosowanie danych technologii. Ceny w sklepie są wysokie w porównaniu do konkurencji. Atutem zapewne jest serwis komputerowy, który działa w miarę sprawnie, lecz jak to często bywa przy naprawach dochodzi do nadużyć-nieraz wystarczyłoby oszczędzić klienta przed wydatkami i powiedzieć, że trzeba przeinstalować system itp. prozaiczne awarie są liczone co najmniej za 100zł. Dużym atutem jest otwarcie sklepu w niedzielę, co przy awariach sprzętu jest bardzo ważne. Personel powinien więcej angażować się w obsługę klienta, a mniej prowadzić rozmów prywatnych. Generalnie oceniam, sklep dobrze, ale równie dobrze warto by było poprawić jakość obsługi w powyżej wymienionym zakresie.