Opinia użytkownika: Agata_1074
Dotycząca firmy: Carrefour Market
Treść opinii: Klientką tego hipermarketu jestem regularnie. Opinię podzielę na trzy części- na temat obsługi przy kasach, kasach samoobsługowych i na sklepie.Kasy- kasjerzy i kasjerki są przeważnie sympatyczni i pomocni, nawet chwilę przed zamknięciem sklepu (warto to podkreślić, że nie tracą cierpliwości po tylu godzinach). Uśmiechnięci, nierzadko zagadują w naprawdę miły sposób. Nie spotkałam się nigdy z żadną nieprzyjemnością czy gburowatością, kulturalny język, zawsze "proszę, dziękuję, do widzenia". Bardzo dobra, sprawna i pogodna obsługa.Kasy samoobsługowe- tragedia. Doczekać się na kogoś kto zatwierdzi alkohol czy pomoże z problemem ze zgodnością wagi bardzo często graniczy z cudem. W efekcie warto stawać w "normalnej" kolejce, nawet jeżeli stoi w niej około 20-25 osób, jeżeli przy samoobsługowych czeka KTOKOLWIEK, chyba, że widzimy, że akurat ktoś z obsługi przypomniał sobie, że klientom tam również często trzeba pomóc. Prawie zawsze co najmniej jedna z tych kas jest zamknięta, tak samo jak często się zdarza, że tylko w jednej można zapłacić gotówką. Kilkukrotnie zmuszona byłam odejść bez paragonu, bo "coś było nie tak" a obsługa nie miała czasu się tym zająć.Na sklepie- trudno kogoś znaleźć, potrzebowałam pomocy dwukrotnie, raz dostałam odpowiedź, że produkt znajduje się "gdzieś tam", za drugim razem pracownik zaprowadził mnie pod konkretną półkę i doradził. Dodam jeszcze, że ochrona sklepu jest bardzo pomocna i kulturalna. Widok ochroniarza odkładającego po kimś koszyk czy podnoszącego śmieć to coś zupełnie normalnego w tym sklepie.Podsumowując- kasjerzy i ochrona 5/5, reszta- tak sobie, jak dla mnie nieco poniżej standardów w innych tego typu marketach.