Opinia użytkownika: Piotr_2246
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Sieć sklepów Lidl oceniam na 4/6. Powody takiej oceny są następujące:- często spotykam się z wymieszaniem różnych produktów oraz przedmiotów a mianowicie, wędlina jest w parówkach, swetry leża w kurtkach, żelki w cukierkach itd. Jest to strasznie irytujące ponieważ traci się czas oraz cierpliwość na znalezienie ceny danych produktów bądź udanie się do czytnika.- jedynie jeden czytnik na cały sklep do sprawdzania cen.- bardzo niski poziom obsługi jeżeli chodzi o komunikatywność w języku angielskim( podam przykład z życia, klient który mówił w jeżyku angielskim nie mógł uzyskać informacji o położeniu jakiegoś produktu ponieważ żadna osoba z obsługi nie potrafiła rozmawiać właśnie w tym języku, oczywistą rzeczą jest to, że nie jest to konieczne w całym personelu ale chociaż jedna osoba na sklepie powinna posługiwać się płynie tym językiem.- obsługa na kasie wygląda nie estetycznie ponieważ koszulki z logiem Lidl często są nakładane na stertę innych rzeczy( przypuszczam, że jest to powód zmarznięcia)- złym rozwiązaniem jest położenie kas przy wyjściach, ponieważ klienci płacąc oraz pakując zakupy są narażeni na przeciągi oraz zmiany temperatur które są bardzo odczuwalne.- powinny być także małe koszyki podręczne, ponieważ częstym widokiem jest jak ludzie w niewielką ilością zakupów chodzą z kartonami co jest to bardzo nie wygodne oraz kiedy jest dużo klientów i każdy jeździ z koszykiem po sklepie robi się bardzo mało miejsca co uniemożliwia swobodne poruszanie się.Jeżeli chodzi o opinie i spostrzeżenia z mojej strony na dzień dzisiejszy to wszystko co zdążyłem zaobserwować.