Opinia użytkownika: Łucja_19
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W deszczowe zimne popołudnie, podjechałam na stacje Orlen aby, zatankować samochód. Okazało je jedno ze stanowisk jest wolne, wiec szybko podjechałam do dystrybutora, Gdy wysiadłam z samochodu i wzięłam do reki wąż do tankowania okazało się iż podjechałam za daleko i nie widzę licznika. Odstawiłam z powrotem wąż i miałam zamiar przepakować samochód, w tym momencie podszedł do mnie pracownik stacji. Przywitał mnie słowami " Dzień dobry" i zapytał grzecznie czy może mi pomóc gdyż zauważył mój problem. Pracownik poprosił abym podeszła do licznika i powiedziała kiedy wyświetli się kwota wskazana prze zemnie do zapłaty a on będzie tankował. Zgodziła się z chęcią na pomoc.Gdy pracownik zakończył tankowanie mojego samochodu pożegnał mnie uśmiechem i życzył miłego południa, ja udałam się do kasy. W sklepie do drzwi powitał mnie pracownik uśmiechem i słowami "Dzień dobry" , zaprosił do kasy podał kwotę do zapłaty, miłym nie nachalnym głosem zaproponował coś ciepłego w to zimne popołudnie. Po zakończeniu transakcji pracownik podziękował i zaprosił ponownie do odwiedzenia stacji.