Opinia użytkownika: Marta_2357
Dotycząca firmy: Promod
Treść opinii: Podczas mojej ostatniej wizyty w Centrum Handlowym Forum postanowiłam odwiedzić sklep Promod. Pozytywnie na pewno mogę ocenić sam wygląd i atmosferę panującą w sklepie- jest czysto, odpowiednie oświetlenie a muzyka nie utrudnia zakupów. Niestety nie da się powiedzieć tego samego o obsłudze sklepu, którą zastałam w dzień mojej wizyty. Porozglądałam się chwilę po sklepie, po czym chciałam zapytać pracownika sklepu, czy rzecz która wpadła mi oko jest w moim rozmiarze, ponieważ nie potrafiłam sama odnaleźć jej w asortymencie. Niestety nie miałam takiej możliwości, ponieważ Pani z obsługi najpierw prowadziła rozmowę (z tego, co słyszałam prywatną), po czym rozmawiała przez telefon. W efekcie na jej pomoc musiałam czekać ok. 10 minut. Pomijam fakt, że po wejściu do sklepu nie zostałam zauważona, czy w jakikolwiek sposób przywitana. Problem wystąpił nawet podczas płatności. Pani najpierw powiedziała, że mam iść do sklepu obok rozmienić pieniądze, później stwierdziła, że nie wyda mi części pieniędzy (chodziło jednak o nieznaczną kwotę) a ostatecznie wydała mi resztę. Nie rozumiem więc po co to całe zamieszanie i utrudnienia w procesie płatności. Sklep oceniam pozytywnie a obsługa pozostawia wiele do życzenia.