Opinia użytkownika: Marta_2357
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Korzystam z usług banku BPH już od kliku lat. Ostatnio udałam się do ich placów w celu otwarcia konta internetowego. Czekałam chwilę w kolejce, ponieważ każdy z pracowników był już zajęty przez innych klientów. Po krótkiej chwili weszła pracownica banku, która od razu zajęła swoje miejsce na stanowisku przy komputerze i poprosiła, abym podeszła. Obsługę oceniam bardzo pozytywnie. Pani z którą rozmawiałam okazała się być bardzo kompetentną i miłą osobą na właściwym miejscu. Zadawałam dużo pytań, ponieważ chciałam się upewnić, czy dobrze zrozumiałam warunki, jednak nie zniechęciło to pracownika. Wszystkie moje wątpliwości zostały wyjaśnione, nawet w chwili, gdy Pani z obsługi banku nie znała odpowiedzi na moje pytanie zadzwoniła, aby uzyskać informacje i wszystko rzeczowo mi przekazała. Placówka banku jest bardzo dobrze urządzona. Stanowiska są oddalone od siebie i odgrodzone w taki sposób, że możliwe jest zachowanie prywatności, aby inni klienci nie musieli wiedzieć jaką sprawę załatwiamy. Szczerze polecam wszystkim korzystanie z usług tego banku.