Opinia użytkownika: Agnieszka_3440
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: W sobotnie przedpołudnie w sklepie było sporo klientów. Po wybraniu towarów podeszłam do kolejki do kasy - byłam 5. czy 6. Kolejka przesuwała się dość wolno, kasjerzy co chwilę się zmieniali, nawoływali - miałam wrażenie, że sami nie mają pewności kto powinien się czym zająć. Kiedy czekałam jako pierwsza w kolejce a jedna z klientek odeszła już od kasy, musiałam poczekać jeszcze chwilę zanim podeszłam do kasy, ponieważ kasjerka wołała kolejną osobę z obsługi. Zawołana dziewczyna podeszła za linię kas i byłam przekonana, że rozpocznie obsługę przy kolejnej kasie. Podeszłam do pustego miejsca przy kasach. Bardzo się zdziwiłam, ale kasjerka, która dołączyła do obsługujących nie rozpoczęła pracy na kasie, a przez cały czas kasowania moich zakupów, rozmawiała z obsługującą mnie kasjerką. Rozmowa miała charakter prywatny i obie Panie były w nią mocno zaangażowane - do tego stopnia, że kasjerka nie miała nawet czasu na powiedzenie mi "do widzenia" na koniec. Wcześniej nie spotkałam się z takim zachowaniem w sklepach tej sieci i zaskoczyło mnie ono bardzo negatywnie.Pozostałe czynniki - dostępność towaru na półkach, czystość i porządek w sklepie - bez zarzutu, natomiast słąbej jakości obsługa przy kasie popsuła całe wcześniejsze pozytywne wrażenie.