Opinia użytkownika: Ewa_1491
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: W dniu 17.10.2014 wybrałam się na zakupy do Leroy, ruch klientów średni. Przy wejściu znajdowały się koszyki na zakupy, podłoga w sklepie czysta, ładnie oświetlone, towar ładnie wyeksponowany. Pracowników na sklepie na tyle, że nie musiałam nikogo szukać, żeby zdobyć informacje, choć wiedza na temat towaru, który zapytałam nie była dokładna, gdyż sprzedawczyni skierowała mnie na inny dział. Po przeszukaniu wskazanego działu nie znalazłam produktu, więc znowu zapytałam Pana i tak samo pokierował mnie źle. Po chwili chodzenia znowu zapytałam Panią sprzedawczynię i dopiero Pani podeszła ze mną i pokazała mi dokładnie gdzie znajduje się towar o który pytałam. Podeszłam do kasy, byłam jako pierwsza, kasjerka była uprzejma, pożegnała mnie słowami "zapraszam ponownie"