Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: bigben.pl
Treść opinii: Żenada!!! Nie miałam jeszcze nigdy takiej sytuacji z żadnym sklepem. Na allegro był wystawiony zegarek, zadzwoniłam żeby potwierdzić dostępność. Pani powiedziała że nie muszę go kupować przez allegro, że można zamówić przez telefon. Bardzo mi zależało bo miałam z męż rocznice ślubu, a zegarek miał być prezentem. Zamówiłam w piątek na poniedziałek do odbioru osobistego. Chciałam wpłacić zaliczkę i mówiłam że bardzo mi zależy. Pani zapewniła że zegarek będzie czekać. W poniedziałek wysłałam męża na drugi koniec Warszawy, po czym dzwoni, że zegarek się sprzedał po moim telefonie, a Pani zapomniała oddzwonić. A ja zostałam bez prezentu dla męża. Gratulacje!!! Tak traktują klientów.