Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Nie polecam. Chciałem wykonać prywatnie kompleksowe badania profilaktyczne. Doktor Google podpowiedział, że są takie pakiety, a najszerszy znalazłem na stronie Luxmed: „Optymalny Przegląd Stanu Zdrowia – Mężczyzna”. Kosztował 1400 zł, pakiet w Medicover kosztował 675 zł, ale miał węższy zakres, postanowiłem więc zadzwonić do Luxmed na nr 22 339 37 33. Co prawda trochę mnie raziło, że w sprawie zdrowia mam dzwonić na infolinię do Warszawy, a nie do placówki w moim mieście. Jak się później okazało moje obawy potwierdziły się. Wytłumaczyłem konsultantce telefonicznej, że chciałbym dowiedzieć się jakie są warunki i terminy związane z wykorzystaniem takiego pakietu. Chciałem upewnić się, z iloma wizytami i w ilu placówkach Luxmed wiąże się wykonanie opisanych badań. Konsultantka nie wiedziała, ale zapisała mój nr telefonu i obiecała, że ktoś oddzwoni ze szczegółami. Wkrótce rzeczywiście odebrałem telefon, ale nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi tylko usłyszałem, że procedura jest taka, że najpierw muszę kupić pakiet w dziale sprzedaży, a potem dowiem się reszty. Wytłumaczyłem, że z uwagi na pracę i czas i nie chcę kupować takiego „kota w worku”, podano mi więc kolejny nr 22 33 22 880, pod którym być może uzyskam takie informacje. Nie miałem ochoty na rozmowy z kolejnymi „sprzedawcami” i zadzwoniłem do konkurencji czyli Medicover. Tu było analogicznie (Sorry, taki mamy standard?), co opisałem w oddzielnej opinii. Nie mogę zaakceptować takiego modelu sprzedaży usług medycznych – to nie Allegro. Na szczęście w trzecim podejściu trafiłem na EuroMediCare we Wrocławiu, gdzie podczas 1 rozmowy uzyskałem kompetentne informację i umówiłem termin badań – wszystkie w jednym miejscu w ciągu jednej soboty. Ale tu nie rozmawiałem z odległą infolinią, tylko z merytoryczną konsultantką, która ma kontakt z lekarzami i grafik terminów placówki. Czyli jednak da się…