Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Bort Wimar
Treść opinii: Choć była godzina popołudniowa-sobotnia, to jednak dział wędlin witał kolejką i gdyby nie fakt, że mają bardzo dobrą kiełbasę szynkową i krakowską, nie stałabym. Były 3 pracownice, ale tylko jedna obsługiwała, natomiast dwie zajmowały się porządkowaniem, to bardzo rozgniewało jednego pana, także oczekującego na obsługę i głośno zaczął to komentować. Nie zostało to bez echa, pracownice broniły swojej postawy/zajęć, używając argumentu, że muszą to kiedyś zrobić, a po godzinach pracy nikt im nie zapłaci za porządkowanie. Pan był nieustępliwy, choć inny oczekujący go uspokajał, i trudno nie przyznać racji oburzonemu, zwłaszcza, gdy ludzie czekają na obsługę. W pewnym momencie jedna ze sprzątających oddaliła się, natomiast druga zaczęła łaskawie obsługę, niezbyt zadowolona z reprymendy zbulwersowanego pana/klienta. Nie wiem, jakie są rozwiązania organizacyjne pracy tutaj, ale na pewno sprzątanie na oczach oczekujących klientów (myć krajalnicę i nie do końca opróżnione chłodnie), nie powinno mieć miejsca. Choć jest to sugestia, bardziej do pracodawcy, ocena skupia się na placówce. W bezpośrednim kontakcie z klientem, postawa ekspedientki (tej, która mnie obsługiwała) nie budziła zastrzeżeń, grzecznie, z kulturą, profesjonalnie, 11 X.