Opinia użytkownika: Ula_15
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W sklepie panował względny porządek tzn. było czysto i produkty leżały w większości na wyznaczonych miejscach jednak nie było możliwości swobodnego poruszania się w alejkach co było spowodowane nierozpakowanym towarem leżącym na paletach przy półkach. Poszukiwanie pracownika w celu zapytania o produkt trwało o kilka i wymagało przejścia dużej części sklepu. Pracownik był jednak pomocny- wskazał miejsce gdzie można znaleźć dany produkt. Czekając w dość długiej kolejce do kasy (tylko 2 kasy były otwarte) uwagę przykuła kasjerka zachowująca się w skandaliczny sposób. Była bardzo niezadowolona ( co pokazała wyraźnie swoją miną) kiedy klient zapłacił banknotem 100 zł. Chwilę później drugi klient zapłacił banknotem 50 zł co wywołało reakcję słowną "no naprawdę nie ma pan inaczej??"- i wcale nie był to miły ton głosu. Kiedy kolejna osoba z kolejki zapłaciła banknotem 100 zł kasjerka uraczyła klienta pięknym przekleństwem zaczynającym się na k. Jako że to ja byłam kolejną osoba w kolejce postanowiłam nie narażać się i zapłaciłam kartą. Zrozumiałe jest, że mogła nie mieć w kasie pieniędzy na rozmienianie co chwilę jednak powinna to okazać w całkiem inny sposób.