Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Lubię robić zakupy w sklepach sieci „Polo Market”. Dziś odwiedziłam sklep zlokalizowany przy ul. Bażyńskich. Stoisko z owocami i warzywami było dobrze zaopatrzone, produkty były świeże. Artykuły na półkach były poukładane, dobrze oznakowane cenami, a ceny produktów w promocji wyróżnione. Również na półkach z pieczywem był duży wybór produktów, a wyroby wyglądały świeżo. Zauważyłam, że pracownicy uzupełniali i porządkowali towar na półkach. Stoisko z mięsem i wędlinami oraz serami też wyglądało zachęcająco do zakupów. Ponieważ musiałam kupić wędlinę, stanęłam w kolejce – byłam 3 osobą w kolejce. Obsługiwała tylko jedna Pani i kolejka posuwała się bardzo wolno. Za chwilę z zaplecza wyszła druga ekspedientka, która uzupełniała produkty i porządkowała wędliny. Jednak widząc rosnącą kolejkę zajęła się obsługą Klientów. Ekspedientki były miłe, chętnie odpowiadały na pytania klientów, pomagały i doradzały w wyborze odpowiedniego produktu. Po zrobieniu zakupów podeszłam do kasy. Były czynne 2 stanowiska kasowe, z krótkimi kolejkami. Również obsługa przy kasie przebiegła bezproblemowo, Pani była uprzejma, za zakupy zapłaciłam kartą. Wychodząc spojrzałam jeszcze na stanowisko z ciastami i alkoholami – tu również produkty wyglądały świeżo, a butelki na pólkach były dobrze oznaczone cenami, poustawiane według rodzajów alkoholi. Jest to kolejny sklep sieci „Polo Market”, z zakupów w którym jestem zadowolona.