Opinia użytkownika: Julia_112
Dotycząca firmy: Mango
Treść opinii: Chciałabym poprawić moją opinię na temat jakości obsługi w sklepie Mango. Jeszcze dwa miesiące temu była ona pozytywna, natomiast teraz jestem bardzo rozczarowana kontaktem ze sklepem. Po pierwsze do Mango w ZT nie da się dodzwonić (graniczy to z cudem), więc jeżeli ktoś chce załatwić jakąś sprawę to lepiej osobiście. Po drugie, zamówiłam online ubranie z dostawą do tego właśnie miejsca, miałam czekać 5-15 dni roboczych. W połowie dostałam maila, że ubranie już czeka na mnie w sklepie. Tego samego dnia pojechałam aby je odebrać. Pani po przeszukaniu segregatora powiedziała, że niestety ale nie ma, a maila dostałam "bo tak wysyłają" a jak już będzie dostarczone moje ubranie to wtedy wyślą do mnie sms. Czekałam dalej, aż do dziś kiedy to postanowiłam w końcu zadzwonić do centrali w Hiszpanii. Pani po zapoznaniu się z moim problemem odpowiedziała mi, że moje zakupy są już od tamtego czasu (wyżej wspomnianego) i czekają na mnie. Następnie udało mi się dodzwonić do ZT i dowiedziałam się, że faktycznie moj produkt już dawno na mnie czeka, że nawet próbowano się do mnie dodzwonić (dzień przed moją wizytą w sklepie, kiedy to podobno nie było jeszcze dostawy). Istna porażka, odradzam!!!