Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: LEDI fresh & discount
Treść opinii: Katalog ofert handlowych od Ledi - ”Jesień”, (ważny 9-22 październik) przyniosłam ze sklepu EKO, sieci, która jest aktualnie w okresie transformacji nazewnictwa, na paragonach sklepowych to widać, na samych placówkach - jeszcze nie wszędzie, ale to wydanie jest już firmowane jednym już logo – Ledi. Bardzo mi się podoba szata graficzna w pastelowych kolorach jesieni z wykorzystaniem symboli - różnokształtne liście, kasztany, owoce. Na ich tle katalog prezentuje wyselekcjonowane, wykwintne alkohole z podziałem na kategorie – wódki, Koniaki, Likiery, Rumy, Brandy i inne. Wszystkie oferty SA oferowane w obniżonych cenach, jest informacja/ostrzeżenie sprzedaży dla uprawnionych osób. Podobne katalogi wydaje regularnie Biedronka i co do wrażenia estetycznego, są one porównywalne, ale Biedronka poszła dalej i uzupełnia te foldery praktycznymi poradami, np. przepisy na ciekawe drinki, co nieporównywalnie przyczynia się do szerzenia kultury konsumpcji i powoduje, że nie jest to tylko ”suchy” marketing handlowy, aczkolwiek główny cel gazetek/folderów/katalogów. Dlatego uważam, że Ledi/EKO powinno jeszcze dopracować szczegóły, może po całkowitej przemianie tej sieci, katalogi/gazetki też ulegną dopełnieniu, bo w szacie graficznej daje się to już zauważyć, staje się jakby bardziej wysublimowana.