Opinia użytkownika: Marcin_2183
Dotycząca firmy: Sorento
Treść opinii: Dwie panie z obsługi pizzerii od samego wejścia do obiektu mierzyły wzrokiem mnie i trzy inne osoby będące ze mną. Odpowiadając na dzień dobry, zrobiły to tak jakby były na nas zdenerwowane, że przyszliśmy, że nie będą mogły sobie postać tylko trzeba będzie popracować. Karty menu przyniosły po 3-4 minutach, licząc już od momentu kiedy zasiedliśmy do stołu. z miną jak byśmy byli największymi wrogami. Gdy już zamówiliśmy czekaliśmy na jedzenie 55 minut. Kiedy się upomnieliśmy jedna z Pań odburknęła, że jak będzie to będzie bo to zależy od kucharza a nie od niej. Rozumiem sytuacje kiedy jest masa ludzi ale nie gdy w pizzerii jest 5 osób. Mało tego, dwie osoby które przyszły około 10 minut po nas dostały swoje zamówienia 20 minut przed nami. Kiedy już dostaliśmy co chcieliśmy, kelnerki prawie rzuciły talerzami na nasz stół. Zwierzęta się lepiej traktuje. Gdy już zjedliśmy i Pani przyszła z rachunkiem, zwróciliśmy uwagę na obsługę, co nam się nie podobało i jak nas potraktowały. Kelnerka wtedy coś burknęła pod nosem i odeszła w momencie kiedy my do niej mówiliśmy. Wychodząc zapytałem się jak można skontaktować się z szefem, z właścicielem. Odpowiedziano, że nie można, bo teraz nikogo nie ma. Zostawiłem swój numer i poprosiłem o kontakt ze mną, do dzisiaj nic. Szkoda bardzo że taka obsługa jest w tej pizzerii bo do niedawna byłą jedną z najlepszych, Gdzie zawsze można było dobrze i smacznie zjeść i zostać mile obsłużonym, Niestety po zmianie kelnerek tak już nie jest. Co do samego jedzenia jest dalej jak było czyli bardzo dobrze lecz sama obsługa fatalna.