Opinia użytkownika: Grzegorz_1030
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: W piątek 3 października postanowiłem umyć auto na w/w stacji Orlen. Zaparkowałem samochód pod myjnia i się udałem do kasy. Przywitała mnie pani słowami dzień dobry. Zapytałem w jakiej cenie mają państwo myjnie. Pani wskazała mi na plansze ( ulotkę) z cennikiem wraz z opisem mycia, mówiąc przy okazji każdą pozycję na głos. Spodobało mi się, że nie zostało mi tylko wskazane ( w stylu " tam pisze, niech czyta"), ale i opowiedziane w sposób taki, że klient ma wrażenie wiedzy kasjerki na temat usług stacji na której pracuje. Pani podała mi paragon w dwóch słowach instruując, co i gdzie wpisać. Kasjerka na głos podała kwotę do zapłaty o raz resztę, która została z zapłaty.Odchodząc usłyszałem "do widzenia" i "zaprszam ponownie". Przez cały czas obsługi kasjerka była miła i uśmiechnięta. Jej uwagi ( podpowiedź co do użycia kuponu z myjnie) potraktowałem jako miło radę a niżeli sprowadzenie mojej osoby do nierozgoarniętej jednostki. Sam wygląd sali sprzedaży nie budził zastrzeżeń. Było czysto i stwierdziłem zaniedbań.