Opinia użytkownika: zaq12wsx
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: To już moja druga opinia o tej placówce. NIby bank po remoncie niby wszystko nowe a zakorzenione w głowie wyciszanie spraw zostało. Chciałam zmienić sobie rodzaj konta zadzwoniłam na infolinie wszystko ustaliłam z konsultantką Pani powiedziała że wszystko zostanie przygotowane i bank powiadomi mnie o tym że umowa została sporządzona i będę mogła pójśc do placówki aby ją podpisać. Następnego dnia dostałam sms i e-maila z informacją że umowa jest już przygotowana i mogę się udać do banku. Następnego dnia udałam się do banku aby podpisać umowę powiedziałam że dostałam informację że jest już dla mnie przygotowana itp...Pani oczywiście zrobiła oczy i powiedziała że o niczym nie wie że w systemie nic nie ma, że musi sprawę wyjaśnić z kierownikiem itp..ale nie zrobi tego teraz bo jest 15:55 a ona pracuje do 16...powiedziałam że to już nieważne czy ta umowa została przygotowana czy nie że skoro jestem w banku to chciałabym tą sprawe załątwić Pani znów powiedziała że to dziwna sprawa że trzeba kierownika że zaraz koniec pracy itp.. ja mówie że chyba któraś z Pań pracuje do 17 więc to chyba nie problem przekształcić mi to konto od ręki na co dostałam odpowiedź...no tak ale koleżanka która jest do 17 jest zajęta a to potrzeba dużo czasu - zapytałam ile to zajmie 30min Pani powiedziała że około2 godzin więc mnie tym zniechęciła następnie powiedziała : ja tą sprawe wyjaśnię i do Pani oddzwonię. Pani oddzowniła i zaprosiła mnie do banku po 8 dniach !! akurat myślałam że tego samego dnia nie znajdę czasu aby zajść do banku więc umówiłam się na następny dzień na konkretną godzinę, potem okazało się że jednak znalazłam czas i jeszcze tego samego dnia udałam się do placówki w celu podpisania umowy. Pani oczywiście uśmiechneła się i powiedziała że umawiałyśmy się na jutro, że ona ma teraz dużo pracy bo przed chwilą odszedł od niej klient itp...stwierdziłam, że to może moja wina że umówiłam się na następny dzień że może na załatwienie mojej sprawy potrzeba dużo czasu więc powiedziałam, że ok wrócę następnego dnia zgodnie z umową Pani jeszcze dodała że mnie przeprasza i że ma nadzieję że nie będe się gniewać - powiedziałam, że nie. Udałam się do Banku już po raz trzeci na umówioną godzinę...Pani miała przygotowaną umowe tłumaczyła się że musiała to robić od nowa itp...wskazywała gdznie mam podpisać...sprawa zajęła nie całe 5minut!! a w tym samym czasie przyszedł Pan któy też był umówiony do tej samej Pani i dała mi ona odczuć że jak najszybciej mam to podpisywać, bo już do niej czeka ktoś inny. Mało tego powiedziała że obowiązkowo w tym samym dniu w któym podpisałam umowę muszę aktywować aplikację IKO ale nie zapytała czy mam telefon z idostępem doinernetu aby o zrobić ..dopytałam czy to na pewno konieczne powiedziała że tak - o więcej nie mogłam dopytać bo była już nastepna osoba.O zgrozo !!!!!!! W jakich my żyjemy czasach, jest tyle banków biją się o klienta wychodzą mu na przeciw zachęcają...a tutaj takie traktowanie klienta...poniżej krytyki.Oczywiśćie tego samego dnia zadzwoniłam na infolinię banku i tam uzyskałam rzetelne informacje o moim koncie,karcie, sposobie rozliczenia itp...oraz co najważniejsze zostałam poinformowana, że opcja IKO jest dobrowolona,że nie jest to narzucone odgórnie ani nie ma tego w mojej umowie, dowiedziałam się również że taka sprawa jak moja powinna byćzałatwiona od ręki w czasie nie dłuższym niż 30 minut.Pani z infolini i zasugerowała,że w różnych oddziałach pracownicy chcąc wyrobić narzucone limity mówią klientom że coś trzeba choć tak nie jest. Po mimo tego iż przebrnęłam przez maraton zmiany konta imam naprawdę dobrą ofete to jestem rozczarowana podejściem do klienta w placówce, może i ta Pani chciałą dobrze - ale patrząc na dobro klienta i dobrą opinie banku trzeba sprawy upraszczać a nie je komplikować i szanować czas klienta.