Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UNIQA
Treść opinii: 6 października miałem przyjemność zgłaszać przez infolinię firmy UNIQA roszczenie z tytułu urodzenia się dziecka. Byłem pewien obaw i wątpliwości z racji zasłyszanych już opinii nt. tego jak firmy ubezpieczeniowe oszukują bądź szukają pretekstu do tego, by odszkodowania nie wypłacić.Tym razem jednak było zupełnie odwrotnie. Doradca przekazał mi jakie dokumenty będą wymagane do przesłania e-mailem i poinformował, że jeśli firma stwierdzi zasadność mojego roszczenia, wypłatę otrzymam w ciągu 30 dni. Po przesłaniu odpowiednich dokumentów, na drugi dzień skontaktował się ze mną w/w konsultant przekazując dodatkowe informacje i informując, że odszkodowanie zostanie przekazane do realizacji w dniu jutrzejszym. Reasumując: Cała procedura ubiegania się o należne odszkodowanie sprowadziła się do wysłania mailem dwóch dokumentów i.. wypłata odszkodowania nast w ciągu 3 dni! Polecam każdemu tę firmę.