Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Bort Wimar
Treść opinii: Chcąc kupić wędlinę, musiałam trochę postać w kolejce, sobota ma to siebie, ze więcej klientów jest zainteresowanych tym rodzajem zakupów. Trzy ekspedientki obsługiwały, jednak kolejka nie posuwała się zbyt spranie, ale miało to także swoje dobre strony, bo czekając w dość długim ”ogonku”, przejrzałam też częściowo zaopatrzenie w znicze, których ogrom różnorodności już zapewniono, zastawiając część przejścia w sklepie, jako przygotowanie do Dnia Zmarłych. To spowodowało, że nawet dokonałam zakupu i mogłam dokonać płatności w dziale z wędlinami, do którego stałam w kolejce. W tej części sklepu panował porządek, zaopatrzenie prezentowane w sposób dość przejrzysty, pracownice miłe i grzeczne, profesjonalne wobec kupujących. Kiepsko zorganizowana płatność kartami, jeden terminal dla 4 stanowisk kasowych, to stanowczo za mało, przynajmniej na ten czas, wzmożonej obecności kupujących.