Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: syzyf

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Zakupiłem pralkę firmy Samsung z dostawą do domu. Niestety po zainstalowaniu pralki okazało się że pralka jest niesprawna. Zgłosiłem problem bezpośrednio w sklepie gdzie dokonałem zakupu. Sprzedawca który dzień wcześniej był bardzo uprzejmy w trakcie dokonywania zakupu dziś lakonicznie skierował mnie do kierownika sklepu. Kierownik na moją prośbę o wymianę niesprawnej pralki stwierdził że nie zostanie mi ona wymieniona a co najwyżej mogę ją reklamować u producenta ewentualnie napisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu ale on ma 14 dni na rozpatrzenie tej ostatniej. Jak dla mnie niedopuszczalne jest takie potraktowanie klienta! Pralki nie da się sprawdzić na sklepie czy jest sprawna więc chyba wymiana niesprawnej od nowości nie powinna być problemem? Ja także pracuje w dużej sieciówce zajmującej się wyposażeniem wnętrz i takie praktyki są u nas niedopuszczalne. Jestem a właściwie byłem stałym klientem Waszej sieci do dnia dzisiejszego gdyż nie pozwolę sobie i nie polecę innym niedopuszczalnego wg mnie traktowania klientów w Waszej sieci.