Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Tak, jakoś mi zeszło, że w ostatnim dniu września, miałam jeszcze niewykorzystaną ofertę rabatów dla stałych klientów, z mijającego miesiąca. Ponieważ pewne braki kosmetyczne pojawiły się w moich zasobach, udałam się do tego sklepu YR. Dwie grzeczne ekspedientki, Aleksandra i Beata, nadawały przyjemny ton obsługi z zachowaniem profesjonalnej postawy i kultury w kontakcie. Niestety, prezenty/gratisy, (co miesiąc są przypisane), zapewnione w ofercie, były już niedostępne częściowo. Za jakikolwiek zakup, we wrześniu oferowano notesik z długopisem, natomiast, jeśli zakup sięgał kwoty 59 zł, w gratisie był dodatkowo budzik z różnymi funkcjami. Zamiast notesu z długopisem, zaproponowano mi mini-lakier do paznokci i w dodatku z ograniczoną kolorystyką, to jak zamiana z przysłowia ”siekierki na kijek”. Nie wiem, czy to sklep nie-doszacował zaopatrzenia, czy wina leży po stronie firmy, ale ocena skupia się na sklepie. Nie chodzi o gratis, chodzi o zasadę, obiecane – spełnione lub miarodajnie zrekompensowane, inaczej jest to coś w rodzaju ”mamienia klienta”. Sklep bardzo estetyczny, pachnący i przyjemny, szkoda, że muszę obniżyć ocenę.