Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marta_2342

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Wczoraj około godziny 19 robiłam zakupy w Netto. W sklepie było sporo osób. Na pierwszy plan pokazał mi się papier toaletowy, który znajdował się przed wejściem na salę sprzedaży, obok koszyków na zakupy. Wybrałam kilka konserw i poszłam na regał z warzywami i tam niestety o tej porze, ( 3 godziny do zamknięcia) nie było zbyt dobrego wyboru. Zwiędnięta sałata, rzodkiewka. W ulotce, którą miałam w koszyku była informacja, że w dniu dzisiejszym jest promocja na paprykę czerwoną. postanowiłam jej poszukać, no i niestety znalazłam kilka pomarszczonych sztuk. Zrezygnowałam z zakupów warzyw. Podeszłam do chłodni, gdzie jedna z pracownic zbierała kartony. Chłodnia wyglądała bardzo dobrze, wszystko czego szukałam znalazłam, wyciągając z półki jogurty, dziewczyna tam pracująca przywitała mnie uśmiechem .Bardzo pozytywnie to odebrałam, mimo, że nie odezwała się do niej. Po zakupach podeszłam do kasy. Były otwarte 2. podeszłam do 2. Sprzedawczyni sprawnie obsługiwała klientów. Gdy przyszła moja kolej z przed kas podszedł klient z papierem toaletowym i poprosił o zeskanowanie. Uważam, że papie powinien znajdować się na sali, aby ktoś kupujący go nie wchodził w kolejkę innym kupującym. Sprzedawczyni kasowała moje zakupy, przywitał mnie, w pewnym momencie nie znała kodu na bułkę, odwróciła się do koleżanki mówiąc" kod na dyniową?", a następnie kasowała dalej. Po chwili znowu musiała poprosić koleżankę o pomoc, miałam trochę cukierków na luz ( czekoladki Schogotten). Widać pracownica nie znała wszystkich kodów. Może powinna je mieć zapisane, tak jak w innych sklepach na tabliczkach, które są przy kasie. pożegnała mnie z uśmiechem. Zakupy w takich sklepie są przyjemne, choć braki i jakość towaru w późnych godzinach popołudniowych nie sprawia dobrego wrażenia.