Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Na dziale Tradycyjnym (wędliny, sery, ryby, mrożonki na wagę) obsługa jest miła i szybka. W dalszej części sklepu (gdzie klient sam wybiera) towar jest dobrze wyeksponowany; gdy są promocje widać ich z daleka, choć nie są nachalne. Jednym z minusów to fakt, że gdy się chce kogoś z obsługi o coś zapytać - nie ma kogo, bo albo jest dostawa i są na zapleczu, albo układają towar na półkach i nie mają czasu (czy może nie chcą) udzielić informacji. Często w pomieszczeniu kierownika zmiany nie ma nikogo i trzeba poczekać kilka "ładnych" minut, by ktoś się zjawiłDrugim minusem są długie kolejki do kasy, gdyż na 5 kas zazwyczaj są czynne tylko 2, zaś w tzw. "godzinach szczytu" 3.Nie wiem, czy to wynika ze zbyt małej ilości personelu, czy ze złej organizacji pracy.Muszę jednak podkreślić, że jednak spotyka się z pomocą ze strony personelu, gdy widzą, że ktoś jej potrzebuje - co wskazuje na ich empatię.