Opinia użytkownika: Marta_2351
Dotycząca firmy: Lisa Ferrera
Treść opinii: Przez ekspedientki salonu byłam zwodzona co do terminu przymiarki. Co tydzień dowiadywałam się, że suknia będzie w salonie w przyszłym tygodniu (sytuacja powtarzała się 3 tygodnie). Dopiero gdy wykonałam telefon do salonu w Warszawie, zostałam skontaktowana z kompetentną osobą, która powiadomiła mnie o tym, że sytuacja była od początku jasna i można było od razu podać termin pierwszej przymiarki na dwa tygodnie przed ślubem. Działania tej pani przyczyniły się do przyspieszenia przyjazdu mojej sukni do salonu. Tylko od tej pani usłyszałam przeprosiny za brak komunikacji z salonem w Bydgoszczy i utrzymywanie mnie w błędzie. Ponadto, gdy już doszło do przymiarek, w czasie kiedy byłam w przebieralni, panie ekspedientki urządzały sobie komentarze i podśmiechiwania na mój temat, co zauważyła obecna ze mną koleżanka. Zachowanie tych pań uważam za skandaliczne. Suknia została dośc poprawnie wykonana, poprawki wprowadzone odpowiednio (jedna z ekspedientek to krawcowa wykonująca poprawki), jednak jakość obsługi przez ekspedientki pozostawiła duży dyskomfort ze współpracy z tą firmą.