Opinia użytkownika: Krzysztof_1210
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Przed zbliżającym sezonem grzewczym postanowiłem odmalować grzejniki. W tym celu udałem się do najbliższego sklepu budowlanego OBI. Na sali sprzedaży poprosiłem pracownice, aby powiedziała mi, czy farba którą wybrałem jest matowa czy z połyskiem. Pracownica udzieliła mi odpowiedzi, po czym poprosiłem jeszcze o pomoc w znalezieniu papieru ściernego i wałków do malowania. Przeszliśmy razem przez 2 alejki, ale pracownica nie znalazła szukanego przeze mnie produktu i poprosiła o pomoc innego pracownika, który wskazał, gdzie znajduje się produkt. Natomiast, które wałki do malowania - z włosia czy z gąbki będą odpowiednie do malowania pracownica nie potrafiła udzielić jednoznacznej i przekonującej mnie odpowiedzi. Mimo, że nie jestem zadowolony z obsługi w tym sklepie, to polecam go ze względu na ceny towarów. Do kasy nie było trzeba czekać długo. Obsługa przy kasie była szybka, a kasjerka miła.