Opinia użytkownika: Sebastian_573
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Witam.Mam wiele zastrzeżeń do poziomu obsługi tego sklepu.Wchodząc do sklepu brakowało mi powitania ze strony sprzedawców. Dopiero wchodząc na sklep powiedziałem " Dzień dobry" i chyba z wielką łaską jeden z handlowców odpowiedział.Handlowcy wyglądali schludnie, wszyscy mieli koszulki niebieskie i identyfikatory.Wygląd sklepu był pozytywny. Podłoga poodkurzana, asortyment w sklepie był wystawiony, lecz było dużo braków na półkach spowodowane dużą akcją promocyjną.Byłem zainteresowany kupnem telewizora.Czekałem na dziale ok. 5 minut lecz nikt do mnie nie podszedł. Zawołałem osobę z obsługi.Imię sprzedawcy: MarcinZadawałem pytania i dostawałem bardzo krótkie odpowiedzi. Czułem nie chęć w rozmowie ze sprzedawcą. Nie zainteresował mnie żadnym konkretnym modelem, nie zaproponował sprzedaży ratalnej, a nadmieniałem że brakuje mi trochę gotówki. W rezultacie opuściłem sklep, gdyż nie widziałem dalszego sensu w kontynuowaniu tej rozmowy.Ogólne wrażenie ze sklepu jest słabe. Po za czystością jaka panowała na sklepie nie było nic, co można była napisać pozytywnie.Na szczęście handlowiec pożegnał mnie kulturalnie słowami " do widzenia"Bardzo słaba obsługa .