Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Jestem zadowolona z obsłużenia mnie jako potencjalnego klienta. Na moje dzień dobry, kiedy weszłam do salonu konsultantka odpowiedziała dzień dobry wstając równocześnie. Czy ma pani już internet; w jakiej sieci pani jest; w jakiej miejscowości będę korzystała, czy sama będę korzystała, czy też z kimś, czy internet chcę ze sprzętem. Konsultantka zaproponowała mi internet 4 GB, z możliwością ew.dokupienia dodatkowych GB. Konsultantka zaproponowała mi m.in. Internet z netbookiem z długością umowy przedstawiając mi manualnie urządzenia multimedialne dodając bonus w postaci blueconnect noc. Blueconnect noc, abonament z telefonem lub bez. Nielimitowane korzystanie z Internetu w godzinach 00:00 do 9:00, paczkę Internetu 250 MB, liczbę minut do wszystkich, Siec Rodzinną, nielimitowane rozmowy w T-mobail i sms-y. Konsultantka zapytała o mój nr telefonu, którego nie otrzymała ode mnie-powiedziałam, że mieszkam niedaleko. Powiedziałam, że muszę się zastanowić-konsultantka wymieniła mi dokumenty, których będę potrzebowała, aby zawrzeć umowę i poprosiła numer telefonu do mnie, by móc zadzwonić, gdyby pojawiły się jakieś nowości oraz dała mi wizytówkę. Podczas trwania mojej wizyty w salonie czułam, że podejście do mnie jako do potencjalnego klienta jest indywidualne i przeprowadzone z dużym zaangażowaniem; to duży plus - mogłabym tam jeszcze wrócić już prywatnie.