Opinia użytkownika: Teoretyk
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Super. Ostatnio napisałem niepochlebną opinię o sklepie i serwisie Decathlon. Sprawę udało się jednak szczęśliwie załatwić, dlatego piszę tę opinię. Chodziło o serwis roweru, który zakupiłem w sieci Decathlon. Po 6 miesiącach od kupna sprzętu zgłosiłem się na zalecany przegląd gwarancyjny do serwisu. Poinformowałem serwisanta, że występuje jakiś problem z przekładaniem łańcucha na zębatki, co w efekcie może odprowadzić do połamania tylnej przerzutki. Pracownik zapewnił, że wszystko będzie dobrze. Po kilku dniach odebrałem rower, a na karcie naprawy napisane było "przerzutka OK.". Jak się później okazało, wcale OK nie była. Defekt nadal występował więc postanowiłem wrócić do serwisu. Po kilku dniach dostałem informację, że rower jest już dobry, serwisanci na nim jeździli i nic złego się nie dzieje. Po odbiorze nie przejechałem nawet 300m i musiałem wrócić. Rower dalej nie był naprawiony. Serwisant kolejny raz przyjął go do naprawy, ale jego mina wskazywała na to, że nie bardzo wie, dlaczego jest taki problem. Trochę się zirytowałem, bo to już 3 raz jak oddaje sprzęt do naprawy, dokładnie opisuje i pokazuje na czym polega problem, a serwis nic nie potrafi z tym zrobić. Przyjęty do naprawy... pomyślałem, że może tym razem się uda. Kiedy wróciłem po odbiór, serwisant od razu skierował mnie do kierownika sklepu. Kierownik stwierdził, że nie można naprawić sprzętu więc zaproponują mi wybór nowego roweru. Po krótkiej negocjacji i konsultacji zaproponowano mi rower odrobinę lepszy sprzętowo od poprzedniego. Dodatkowo przy kasie za nowy rower nabito mi punkty na kartę stałego klienta. Musze tu zauważyć pewien fakt, że żadna osoba z obsługi nie wykazała zdenerwowania, a wszyscy zachowywali się odpowiednio i wyrażali chęć pomocy i pozytywnego załatwienia sprawy. Nie zdarza się to zbyt często - o tym jak nieprzyjemna może być obsługa w takich sytuacjach można się przekonać próbując oddać coś kupionego do sklepu odzieżowego. Podsumowując: Było trochę nerwów i straconego czasu, ale ogólnie jestem zadowolony nie tylko z nowego roweru, ale z tego jak potraktowano mnie i mój problem. Nie czułem się wrogiem, który zawraca głowę obsłudze, lecz klientem, który jest "poszkodowany" i trzeba mu pomóc. Na plus: wygląd miejsca obsługi, personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.