Opinia użytkownika: beata2701
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Kilka dni temu zadzwoniła do mnie konsultantka z infolinii Banku BPH. Nie mogłam wtedy rozmawiać i umówiłyśmy się na kontakt telefoniczny na 16 września wieczorem. Konsultantka zadzwoniła w wyznaczonym terminie i najpierw upewniła się, czy może ze mną porozmawiać, po czym przedstawiła ofertę. Niby był to kontakt z infolinii jakich wiele, ale uważam, że ten w szczególności zasługuje na pochwałę. Pracownica nie raczyła mnie tylko suchymi faktami. Prowadziła rozmowę w sposób bardzo wyważony i kulturalny. Bardzo dobrze rozpoznała moje potrzeby, a potem idealnie dopasowała ofertę do moich wymagań. Nie zachowywała się jak sprzedawca, ale jak doradca, a rozmawiało mi się z nią tak dobrze, jakbyśmy się znały od lat. Miałam wrażenie, że rozmawiam z dobrą koleżanką. Oby więcej takich dobrych konsultantów pracowało w infoliniach.