Opinia użytkownika: Justyna_1560
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: 12 września odwiedziłam oddział banku Śląskiego w Rudzie Śląskiej Nowy Bytom w celu założenia konta osobistego.Zanim ustawiłam się w kolejce podeszłam do okienka by zapytać czy przy tym stoisku założe konto osobiste.Pan ewidentnie zignorował moje pytanie, gdy je ponowiłam odburkną, że mam poczekać bo jest zajęty.Po minucie zaprosił mnie do okienka i zaczął procedure otwierania konta.Pan starał się zatrzeć niemiły początek naszej znajomości jednak wogóle nie słuchał co do niego mówie przekonywał mnie do konta firmoego, a ja chciałam konto osobiste.Dopiero jak powiedziałam, że chce dokładnie takie samo jak już mam tylko kolejne to pan skapitulował i założył mi moje upragnione konto osobiste.Międzyczasie byłam świadkiem jak dwukrotnie bardzo niegrzecznie potraktował starszego klijenta, który zrobił zle przelew i prosił o pomoc.Podsumowując konto załażyłam ,ale w bardzo nieprzyjemnej atmosferze.Myśle że gdybym nie znała ofert bankowych pan nie byłby w stanie wytłumaczyć mi w sposó prosty i zrozumiały oferty banku.Polecam mniejsze i kameralne oddziały np. w dzielnicy Wirek.Panie badzo miłe zawsze służa pomoca.