Opinia użytkownika: Oceniający
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Jeden z pracowników ( pani ) przywitała mnie uśmiechem i słowami dzień dobry. Wstała do mnie i zaprosiła do stanowiska. Zapytała w czym może pomóc. Kiedy powiedziałem, że jestem zainteresowany oferta lokat wyraźnie było widać, że Pani nie jest zadowolona. Zaczęła zachowywać się tak jakbym jej przeszkadzał. Ofertę przedstawiła mi zdawkowo i pisała coś na kartce, która potem mi wręczyła. Kiedy powiedziałem, że nie jestem zainteresowany lokatą na długi okres Pani powiedziała, że nie mają nic fajnego w takim razie. Nie było dyskrecji zapewnionej w oddziale, wszyscy klienci, którzy czekali w kolejce słyszeli jaką kwotę chce ulokować. Oddział był czysty. Pozostali pracownicy zajęci byli obsługą. Panowała chłodna atmosfera, odczułem, że przeszkadzam. Ze względu na słabo przedstawioną ofertę nie mogę wypowiedzieć się w temacie oferty. Nie sądzę, że jest tak uboga. Na koniec zapadła cisza i to ja zakończyłem wizytę. Pani nie starała się zaciekawić mnie innymi ofertami lub rozwiać moje wątpliwości.