Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: ”Bijąca” kultura obsługi, coś co nader rzadko zdarza się w placówkach Orlenu, chociaż też jest zwykle rewelacyjnie. Młody człowiek – uczestnik szkolenia, mężczyzna w eleganckim odzieniu (biała koszula, czarne spodnie), staranne słownictwo i barwa głosu w ”zestawie”, pełna kultura postawy (bardzo proszę, życzy sobie pani, dobrego dnia, oczywiście, etc), były tak ”ciepłe” i przyjemne, że nie sposób o tym nie wspomnieć. Pracownik Paulina, dyskretnie czuwała nad poprawnością, obsługując klientów przy sąsiednim stanowisku. Już na podjeździe stacji, zanim weszliśmy do sklepu/kasy, inny pracownik też witał z uśmiechem. Czysto, elegancko i przyjemnie w otoczeniu (sklep/kasa, podjazd, część sanitarna). Za zmianę odpowiadała Paulina w dniu 10 września (byliśmy tutaj ok. 14ej), muszę przyznać, że ogólna organizacja – rewelacyjna. Już mi się zdarzyło dokonać krytyki tego Orlenu, jednak tym razem oceniłabym wyżej, niż pozwala skala.