Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Tomasz_2109

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: To placówka banku, z którą jestem związany od dobrych paru lat spłacanym kredytem hipotecznym. Dzięki bankowości elektronicznej obecnie wizyty w banku są stosunkowo rzadkie, ale mimo wszystko kilka razy w roku zjawiam się tam, by coś załatwić, albo o coś bezpośrednio zapytać, gdy jestem w pobliżu.I muszę przyznać, że oddział trzyma nieustannie bardzo dobry poziom. Personel jest kompetentny i uważny - nikt nie jest w stanie tam wejść, by nie został grzecznie przywitany, zapytany w jakiej sprawie i skierowany tam gdzie trzeba, lub poproszony o chwilę cierpliwości, gdy dana osoba jest zajęta.Wszystkie tematy, jakie załatwiałem przebiegały naprawdę sprawnie i bez niepotrzebnej zwłoki. Zdarzało się, że w kilka minut załatwiałem coś, co parę lat temu wymagało co najmniej pół godziny i akceptacji "sił wyższych". Oferta banku jest jak na moje potrzeby kompletna, czystość i porządek to rzecz oczywista, ale to za co najbardziej cenię ten przynajmniej oddział, to jego kierownik i pracownicy. Starają się szybko pomóc, ale przede wszystkim nie są w żaden sposób nachalni. Jestem na to wyczulony z tego względu iż sam mam dużo do czynienia ze sprzedażą i nie lubię "namolności" i mechanicznego klepania wyuczonych regułek.Tu pracownicy jak najbardziej wspominają o tym, co zapewne leży w ich obowiązkach, czyli że np. mogę wziąć dodatkowy kredyt, że karta kredytowa to nie problem, większy limit w koncie itp. Ale jest to zawsze profesjonalnie robione, bez zbędnego nacisku.