Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Nawet nie spojrzałam na tabliczkę, kto był odpowiedzialny za organizację zmiany na tej stacji w dniu 9 września, ale widziałam identyfikatory obsługujących pracownic, które ”mówiły”, że są one uczestnikami szkolenia. Dwie dziewczyny to były, ale do organizacji, za bardzo się nie przyłożyły, a doświadczonego pracownika obok nich, też nie było. Pewnie dlatego małych Hot Dogów też nie można było kupić, natomiast dziewczyny usiłowały duże wciskać, albo kanapki, albo zapiekanki. Jak klient chce małego Hot Doga, to powinien takiego otrzymać, a nie być manipulowanym do innych ofert. Nieprzygotowana placówka, piecyk grzewczy założony dużymi kiełbaskami, a małych ledwie cztery i to zimne, a czekać na małe było za długo. Gdyby pieczę miał doświadczony pracownik, to myślę, że bardziej racjonalne byłoby przygotowanie i na klienta czekałby wybór Hot Dogów. Może się mylę, a może nie, nie raz goszczę tutaj, tak źle jeszcze mi się nie trafiło. Estetyczny wygląd placówki i uśmiechnięte, eleganckie uczennice nie niwelują niezadowolenia, opuściliśmy tę placówkę z przysłowiowym ”kwitkiem”, uznając, że po drodze będzie lepiej, na innym Orlenie.