Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Pocztowy
Treść opinii: Kilka dni temu założyłem konto bankowe poprzez stronę internetową Banku Pocztowego. Po dwóch dniach przyszedł mail z informacją o założeniu konta i zaproszenie do placówki w celu podpisania dokumentów i sfinalizowaniu dostępu do konta. Przy stanowisku siedziały dwie panie, powiedziałem w jakim celu jestem w ich placówce, jedna z pań zaprosiła mnie do stolika. Odnalazła w komputerze mój wniosek i wtedy się zaczęło. Okazało się że błędnie wypełniłem wniosek poprzez stronę internetową Banku, zaznaczając, iż konto zakłada nie-rezydent. Pani ze zrozumieniem wysłuchała mnie po czym przez kolejne półtorej godziny dzwoniła gdzie mogła by umożliwić mi założenie konta. Co prawda procedury Banku Pocztowego są nieubłagane, trzeba było mój pierwotny wniosek anulować z systemu, nanieść zmiany i zaakceptować. Nie do wszystkich tych czynności pani miała uprawnienia, ale stanęła niemalże na głowie by zminimalizować czas tych czynności. Dzwoniła do dyspozycyjnych osób, które pracowały tak szybko jak się dało. W związku z tym, że na zewnątrz padało i było chłodno panie zaproponowały mi kawę, z czego chętnie skorzystałem. Reasumując- nie spędziłem w żadnym banku tyle czasu, cóż, w tym przypadku jestem sam sobie winien. Mogę tylko pogratulować paniom, które miały do mnie tyle cierpliwości i bardzo miło mnie przyjęły. Tak powinno być w każdym banku, bardzo polecam ten oddział Banku Pocztowego.