Opinia użytkownika: Krzysztof_12
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Co prawda sprawa nie dotyczy mnie, a mojej mamy, niemniej postanowiłem opisać fatalną jakość obsługi przez konsultanta infolinii, który bez analizy potrzeb klienta przedłużył umowę mojej mamie z ofertą, z której nigdy by nie skorzystała! A mianowicie mama ma 73 lata i nie potrafi wysyłać sms-ów, a dostała nielimitowane sms-y, po drugie - nie ma smartfona (posiada telefon dla seniora), a doliczyli pakiet 1 GB, potrzebuje nielimitowane rozmowy na stacjonarne - tego nie dali, tylko kazali zapłacić za to 10 PLN. Po czwarte - nie ma adresu @, a włączyli e-fakturę...Gdzie tu znajomość standardów? Gdzie badanie potrzeb? Gdzie wreszcie etyka? Tylko zysk się liczy? Zadzwoniłem dziś i odkręciłem to wszystko, jutro wysyłamy odstąpienie od Umowy, a w niedługim czasie rozstaniemy się z tym operatorem - przykra sprawa, ale tym zachowaniem spowodowali, że nikomu niczego dobrego o Play nie powiem - znamy historię o niezadowolonych klientach i jaką siłę to za sobą niesie...Wstyd operatorze Play!