Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Jeżyk
Treść opinii: Wycieraczka przed sklepem czysta. Szyby w drzwiach nie nosiły śladu pozostałości po poprzednich plakatach etc. Godziny otwarcia czytelne, umieszczone w widocznym dla klientów miejscu. Podłogi w sklepie były czyste. Wózki dostępne przy wejściu.Obsługa sklepu nie odznaczała się wysoką kulturą osobistą. Pracownik wykładający towar zapytany o poszukiwany produkt, odesłał do gazetki i rzekł kolokwialnie "gdzieś tam przy wejściu powinno być, pani tam pójdzie".Półki dotowarowane, wszystkie produkty posiadały fiszki z ceną. Sam czas oczekiwania w kolejce do kasy to ok. 1 minuty. Kasjerka sprawnie kasowała produkty. Nawiązała kontakt wzrokowy, przywitała mnie zwrotem grzecznościowym. Nie zaproponowała dodatkowego produktu w promocji.