Opinia użytkownika: Ewa_802
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Bardzo dobrze zatowarowany sklep. Dodatkowo ucieszyła mnie promocja - 10 % na wszystko. W sklepie "kręciło" się kilka ekspedientek niestety żadna z nich nie podjęła inicjatywy aby nawiązać rozmowę, pomóc. Sama udałam się więc po produkty których potrzebowałam. Bez problemu je znalazłam. Następnie udałam się do kasy, nieco przeraziła mnie kolejka :( Jako, że jestem w ciąży spodziewałam się, że któraś z kasjerek zauważy mnie wśród oczekujących i poprosi poza kolejnością niestety to nie nastąpiło. Doczekałam się na swoją kolej, zostałam poproszona do kasy, kasjerka "skasowała" moje zakupy po czym zapytała czy posiadam kartę lojalnościową sklepu, odpowiedziałam, że nie ale że z przyjemnością sobie takową założę, pracownica podała mi kartę i poinformowała, że mogę ją aktywować na stronie www i tam też dowiem się wszystkiego. Niestety w żaden sposób nie zachęciła mnie do tego, nie wyjaśniła też do czego karta ta będzie mnie uprawniać itd. Podsumowując - sama wizyta w sklepie udana, niestety wrażenia z obsługi nieco gorsze - brak jakiejkolwiek inicjatywy ze strony pracowników.