Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bricomarche

Treść opinii: Dziś, w godzinach popołudniowych odwiedziłem rodzinnie Bricomarche. Na parkingu sporo wolnych miejsc parkingowych. Przy wejściu jeden wolny koszyk na zakupy. Przybyłem z zamiarem zakupu lampy do gabinetu mojej żony. Udałem się do działu oświetlenia. Po zapoznaniu się z ofertą, poprosiłem o pomoc pracownika obsługi, którego bez problemu odnalazłem. Określiłem mu co mnie interesuje, i poprosiłem o wskazanie lamp, które spełnią moje oczekiwania. Pracownik był zorientowany, posiadał odpowiednią wiedzę na temat oferowanych produktów. Próbował znaleźć odpowiedni produkt dla mnie, jednak nie udało nam się znaleźć satysfakcjonującego mnie rozwiązania (brak w ofercie tak wydajnego oświetlenia jakie mnie interesowało). Najważniejsze, że pracownik nie próbował na siłę mnie uszczęśliwiać, nie próbował podejmować decyzji za mnie, nie kłamał, odpowiadał fachowo i szczerze. Poprosiłem jeszcze o zaprezentowanie żarówek LED, również otrzymałem rzeczowe odpowiedzi dotyczące parametrów, okresu i warunków gwarancji, cen poszczególnych produktów, Wspólnie dokonaliśmy wyboru żarówek, a ja zdecydowałem się na zakup. Odwiedziliśmy turystycznie dział żywych zwierząt. Było trochę bałaganu, karma dla rybek w nieładzie, akwaria mogłyby prezentować się bardziej atrakcyjnie. Podeszliśmy do kasy. Kolejka 4 osób. Jedna kasa czynna. Po kilku chwilach uruchomiono drugą kasę. Kolejka za mną wyraźnie zmalała. Poprosiłem o fakturę na zakupiony towar i otrzymałem informację, że mam podejść do stanowiska obok. Chwilę poczekałem, kasjerka zapytała o dane do faktury i sprawnie ją wystawiła. Wyszliśmy. Bez problemów odjechaliśmy z parkingu.