Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Jestem klientem tego sklepu. Za każdym razem zwracam uwagę na poziom obsługi. I niestety za każdym razem irytujące jest, kiedy czekam w kolejce do kasy i kasjerka do każdego z osobna mówi to samo. Działa jak maszyna czy automat mówiąc tą samą formułkę do każdej osoby stojącej w kolejce. Oprócz tego każdemu proponuje ten sam batonik. W momencie kiedy przychodzi kolej na mnie i słyszę po raz trzeci "może batonika?" powoduje ogólny niesmak. Poza tym czasem jestem świadkiem, kiedy kasjerka podaje przez klienta np pieniądze do rozmiany drugiej kasjerce. Nie wygląda to dobrze ze strony klienta. Kasjerki są uśmiechnięte, ale wygląda to bardzo sztucznie. Kolejki w sklepie nie są na bieżąco rozładowywane przez uruchamianie kolejnej kasy.