Opinia użytkownika: Adriana_119
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Przyjechałam na stację, każde stanowisko było zajęte. Ja tankowałam LPG przede mną były 3 samochody. Teren stacji był czysty. Tankowanie LPG było samoobsługowe. Nie mogłam sobie poradzić, więc nacisnęłam przycisk "wołania" pracownika. Przyszedł od razu. Miał formowy strój, odblaskową koszulkę oraz identyfikator. Uśmiechnął się powiedział "dzień dobry". Zapytał czy pomóc zatankować. Po moim potwierdzeniu pokazał mi krok po kroku jak to się robi. Coś mi nie wyszło, ale mówił spokojnym tonem, nie pośpieszał. Został do końca tankowania. Podziękowałam mu za pomoc on mi też powiedział dziękuję oraz do widzenia. Wewnątrz budynku było czysto, asortyment leżał równo poukładany na swoim miejscu, ceny były dobrze widoczne. Każdy z pracowników wykonywał swoją pracę i miał schludne firmowe ubranie oraz identyfikator. Przy kasie zostałam powitana po zapłacie kasjer zaproponował punkty- nie miałam przy sobie karty. Pan powiedział że może dać drugą i wtedy przez internet sobie połączę punkty. Potem zaproponował produkt w promocji 10gr taniej za każdy zatankowany litr. Nie byłam chętna. Na koniec wręczył mi paragon podziękował i powiedział "do widzenia". Obsługa uprzejma i kompetentna, jedyny minusik za czas oczekiwania cała wizyta trwała 17minut