Opinia użytkownika: Łucja_19
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: W niedziele 31.08.2014, w sklepie Mohito wypatrzyłam kurtkę jesienną. W dniu 02.09.2014, postanowiłam ją kupić, chcąc upewnić się czy jest jeszcze mój rozmiar odszukałam na stronie internetowej dane sklepu i telefon. Po pierwszym sygnale telefon odebrała sprzedawczyni, przedstawią się i zapytała w czym może pomóc. Poinformowałam ją iż chciałam sprawdzić dostępność kurtki, opisałam dokładnie wygląd i podałam interesujący mnie rozmiar, sprzedawca zapisał i poinformował mnie iż sprawdzi i oddzwoni do mnie za pięć minut. Po upływie trzech minut sprzedawca oddzwonił poinformował mnie iż kurtka jest na sklepię. Poprosiłam sprzedawce aby odłożył ją dla mnie, gdyż będę za dwadzieścia minut. Sprzedawca zgodził się. Gdy dotarłam do sklepu i zapytałam kasjera czy jest odłożona kurtka sprzedawca potwierdził, przyniósł ją z zaplecza, w rozmowie okazało się iż telefonicznie rozmawiałam z tą samą osobą co przy płaceniu za kurtkę.