Opinia użytkownika: Dorota_1110
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Nie polecam zakupów w sklepie alma, byłam ich klientką przez długi czas, bo miałam nadzieje na poprawę jakości ich obsługi. Z przykrością stwierdzę, że każde ich zamówienie trzeba sprawdzać, zawsze miałam zamówienie niekompletne oprócz pierwszego (które błędnie nie sprawdziłam), zgłaszam wszystko na infolinię, czasami rzeczy były mi dosyłane, ale w innym terminie, ale były już rozmrożone, jak np. wędlina sojowa, która za 4 plasterki kosztowała 7 zł i na drugi dzień po włożeniu do lodówki już nie nadawała się do spożycia. Ostatnie zamówienie to była kompletna porażka, oszukali mnie na 30 zł, źle nabili ceny w ogóle, zamawiałam np. wodę za 2, 60 zł, a na rachunku była już cena 2 zł 74 gr, gdy to było małe zamówienie to nie było by problemu, ale ja zamawiałam za około 400-500 zł co półtora miesiąca, dodatkowo owoce były nieświeże. Jak zareklamowałam ostatnie zamówienie, to pani na infolinii chciała mi wcisnąć, aby zwrócili mi różnice, a zamówienie abym sobie zostawiła, bo po co zwracać? Żenada, zero pokory ze strony sklepu, a podobno błędne naliczenie kwoty to nie problem pracownika tylko sklepu, żenada. Kompletnie nie polecam.