Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Dotąd chwaliłam głównie wydania Biedronki (w kategorii trunków) za kreatywność i estetykę wydawniczych folderów handlowych. Jednak katalog win i inspiracji, ”Szlakiem Hiszpańskich i Portugalskich winnic” od Lidl-a, jest jeszcze bardziej pomysłowy i dodaje dużo dostojeństwa prezentacjom. Strony w różnych kolorach, niektóre z mozaikowym tłem, wykorzystane wizerunki osób, znanych z mediów (Okrasa, Małecki i inni) na tle naturalnych widoków. Z każdej strony ”bije” powaga i kultura spożycia szlachetnych gatunków wina, ale także sporo tajemniczości, wiele radości i praktycznego podejścia, bo jest to nie tylko promocja cenowa wybranych do katalogu gatunków, lecz także sposoby serwowania w połączeniu z propozycjami stosownych dań/przystawek, rodem z południa Europy. Katalog dopracowany w najmniejszych szczegółach. Egzemplarze katalogów wzięłam ze sklepu Lidl-a, były przy dziale tematycznym na stojaku/podajniku, każdy mógł go sobie wziąć do domu, też to uczyniłam i niektóre aspekty wykorzystam.